Ένα Κομψοτέχνημα τυπικής Σιδηροδρομικής Αρχιτεκτονικής: Σιδηροδρομικός Σταθμός Μαρκόπουλο Αττικής
Κείμενο από τον Νικόλαο Λαδά forkeratea.com.
Ή Σιδηροδρομική γραμμή Λαύριο- Άγιοι Ανάργυροι ξεκίνησε νά κατασκευάζεται το 1882 καί ολοκληρώθηκε το 1892 από τήν Εταιρεία Σιδηρόδρομοι Αττικής σαν αντισταθμικο όφελος προς το δημόσιο από την μητρική εταιρεία " Ελληνική Εταιρεία Μεταλλείων Λαυρίου "
Το τραίνο που περνούσε ήταν ο Μουντζουρης ατμομηχανή με ξύλινα βαγόνια πού έβγαζε από το φουγάρο του μαύρο καπνό. Το 1944 οι Γερμανοί ανατιναξαν καί κατέστρεψαν ενα μεγάλο μέρος από τις γραμμές του. Εκτελούσε δύο δρομολόγια την ημέρα καί ή διαδρομή του ήταν 1ωρα καί 40 λεπτά. Το 1962 αποφασίστηκε ως ασύμφορη καί επιζήμια καί έτσι διεκόπη ή λειτουργία της γραμμής. Η μηχανή και τα βαγόνια παρέμειναν στο σταθμό του Μαρκόπουλου ,ο σταθμός εγκαταλειφθηκε καί ερειπώθηκε, βαναδαλίστηκε,εσωτερικά είχαν φυτρώσει δένδρα. Σήμερα στήν τοποθεσία υπάρχει ένα κομψοτέχνημα της τυπικής σιδηροδρομικης βιομηχανικής Αρχιτεκτονικής:
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Μήνυμα Φόρμας Σχολίων